Julhandel

Idag började dagen med en promenad med 2 väninnor. Härligt med frisk luft tidigt på morgonen även om det är lite kyligt. När jag kom hem åt vi rester från igår till lunch. Fisksoppa och hembakat bröd. 

Soppa är bäst dag 2! Mmm… 

 
Sen fick jag besök av mamma och vi kom på att vi skulle åka och sätta blommor på farmors grav men på väg dit så var vi in på Dollarstore och skulle bara ha gravljus. Fast hur lätt är det att gå in där utan att handla nåt mer?? Det blev lite julpynt iaf.  

  Jag hade helt slut påcellofanpåsar så det passade bra. Tyvärr tog det lite tid innan vi kom iväg så när vi väl kom till graven så var det becksvart och vi hade en hungrig skrikande bäbis så det gick rasande fort att plantera om och omöjligt att ta bilder. Men nu är det iaf gjort. Nu ser jag fram emot att julpyssla lite. Fast imorgon ska vi tillbaka till Dollar. Jag fick nämligen en ide när jag kom hem och den ska förverkligas imorgon! 

God kväll! 

//Lena Theres 

Kommentera

