Ändring

Tanken när jag startade bloggen var att det skulle vara en ren julblogg. Men eftersom tiden gått så har intresset ändrat sig och jag är inte en person som kan skriva om jul hela året. Så det får helt enkelt bli så att den får handla om allt helt enkelt. 

Det blir nog mest Edwin, Interiör och nu mot jul, massa julpyssel. Annars kommer nog ett eller annat recept att smyga sig in oxå. 

  
Appropå recept! Här är ett gott och nyttigt mellistips: varva kvarg, keso, bär, chiafrön och topping. Fex vaniljkvarg, blåbär och hasselnötter eller hallonkvarg, hallon, tranbär och kokos. Jag har använt en bröstmjölksburk som man fick på sjukhuset för att lämna mjölk i. Dem är 100% vattentäta och kan ligga i väskan utan att riskera läckage. Imorgon tror jag att jag ska prova kokoskvarg, banan och hasselnötter. Jag tycker iaf att dem är jättegoda men om man har för lite bär så kan det bli lite torrt. Prova själv!

God kväll! 

//Lena Theres 

En reaktion på ”Ändring

Kommentera

