Snö!

IMG_2556.JPG

Härligt!

Det är så mycket mysigare ute när det är vitt! 😊
Idag har vi målat 3 gången och tyvärr behövs det en runda till. Måste ut och köpa nån rolig färg tror jag. Jag har lite lust att måla en vägg blå men känner jag mig själv rätt så blir det vitt. Ska ha en tegelvägg oxå men klarar inte helt att bestämma mig om det ska bli tapet eller tegel. Vill helst ha riktig men eftersom det ska göras lite till där nere och det bara är lite över en månad kvar till jul och då ska det vara klart.

Puss!

//Lena Theres

Kommentera

