55 dagar kvar

Herregud så jag längtar! Jag har redan gått 2-3 veckor med julkänslorna spirande i kroppen. Jag vet inte riktigt vad det beror på för jag brukar inte börja så tidigt men kanske är det för att vi äntligen har köpt hus. Det är något helt speciellt. Nu är det på riktigt på något sätt. Det är nu vi ska starta våra egna traditioner. Man kan göra lite som man själv alltid drömt om. Det är så spännande! Vi har redan börjat förjulsmysa lite.


Myskväll vid brasan

Med eld i öppen spisen och lite grillade marsmallows känns livet inte så tokigt.


Hej, förresten!
Jag kanske ska berätta lite om mig själv? Jag heter Lena Theres och jag är 33 år. Sambo med min kära Anders sen bara 1 år tillbaka och vi köpte äntligen vårt hus efter ett års letande nu i Maj. Jag har bodd halva livet i Norge och trodde aldrig at jag skulle flytta hem igen. Men vad gör man inte för kärleken? Nu bor vi på Ljungstigen i lilla Härnösand ungefär mitt i landet fast ute vid kusten där vi bägge har växt upp och här har vi det helt strålande.  
Jag älskar inredning och design och har alltid planer om ett projekt. Med ett hus som inte har blivit renoverat sen 8o talet så är det inga problem att hitta något nytt att göra. Problemet är väl att få tid, ork och pengar att gå ihop. Än så länge har jag bara gett mig på vårt sovrum och köket och nu kliar det i fingarna för att få klart gillestugan till jul! Vi får väl se… Jag har ialla fall bjudit hem familjen till julmiddag så färdig måste vi ju bli på ett eller annat sätt. No pressure…
Jag är ju egentligen ingen bloggare men jag fick sån lust att prova lite fram till jul nu då och så ser vi hur det går.
Har du förslag eller synpunkter så kom gärna med det så ska jag försöka komma ihåg att blogga relativt ofta iaf. Jag vet inte heller hur man får allt att se bra ut här heller men du får ha tålamod med mig så hoppas jag att det ordnar till sig efter vart.

Ha en skön torsdagskväll så ses vi snart!

Kram / Lena Theres

Kommentera

